Postimuseo kerää muistoja postiostamisesta ja verkkokaupasta

Savonlinnan postikonttori 1979. Kuvaaja Jaakko Savolainen.

KERÄYS ON PÄÄTTYNYT.

Muistoja hyödynnetään syksyllä 2022 avautuvassa näyttelyssä.

Hääpuku, fillari tai auton osat postissa kotiin?

Lähetä meille tarinoita ja muistoja postimyyntiin ja verkkokauppaan liittyen ja voita hotelliyöpyminen Tampereella. Postimuseo ja Posti keräävät postimyyntiin ja verkkokauppaan liittyviä muistoja Postimuseossa syksyllä 2022 avautuvaa näyttelyä varten.

Millaisia muistoja postin kautta ostamiseen sinulla on? Odotitko kevään suurta muotikatalogia? Selailitteko postimyyntiluetteloita yhdessä kaverin kanssa? Miten postimyynti ja verkkokauppa on muuttanut kulutuskäyttäytymistäsi? Mitä kaikkea olet verkkokaupasta tilannut? Onko ostamiseen liittynyt hauskoja kommelluksia?

Kaikki muistot ovat ainutlaatuisia ja tärkeitä!

Jos muistoosi liittyy valokuvia tai esineitä, niin kuulemme niistä myös mielellämme lisää.

Kaikkien muistonsa lähettäneiden kesken arvomme yhden yön hotelliyöpymisen kahdelle Tampereella sekä kutsun näyttelyn avajaisiin.

Lähetä muistosi 31.8.2021 mennessä.

• mieluiten alla olevalla sähköisellä lomakkeella
  • tai sähköpostitse info@postimuseo.fi otsikolla Postiostaminen. Liitäthän mukaan yhteystietosi.
  • tai postitse osoitteella: Postimuseo, Muistitietokeräys, Häkiläpolku 3, 33100 Tampere. Liitäthän mukaan yhteystietosi.

Taustatiedot

Muisto