Lähetä kesäterveiset postikortilla ja osallistu arvontaan

28.07.2021

Postimuseo toivoo omakuvapostikortteja tai valmiita postikortteja nähtävyyksistä tai suosikkikohteista Suomessa. Kortin lähettäneiden kesken arvotaan Museokortti, jolla voi retkeillä vuoden ajan yli 300 museokohteessa eri puolella Suomea. Kortit talletetaan museon postikorttikokoelmaan ja niistä koostetaan verkkonäyttely.

Postin omakuvapostikortin voit suunnitella ja lähettää verkosta tai OmaPosti-sovelluksen kautta. Lue omakuvapostikortista lisää ja lähetä se Postin sivuilta.

Lähetä korttisi 30.8.2021 mennessä.

Katso tarkat ohjeet osallistumiseen.

Verkkonäyttely

Postimuseo koostaa lähetetyistä korteista ja suomalaisten suosikkikohteista verkkonäyttelyn ja liittää lähetetyt kortit postikorttikokoelmaansa. Näyttely ja arvonta on osa suomalaisen postikortin 150-vuotisjuhlavuotta 2021.

Lue lisää postikortin historiasta.