P. Grosfils-Bergerin kokoelmasta muodostettu ovaalimekkien näyttelykokoelma

Museon näyttelykokoelma vuoden 1856 postimerkeistä perustuu pääosin P. Grosfils-Bergeriltä vuonna 1956 ostettuun kokoelmaan. Siihen kuuluu useita suurharvinaisuuksia tai ainutkertaisia kohteita.

Ovaalimerkkien näyttelykokoelma

Sivulla on tekstinä Suomen suuriruhtinaskunta Malli 1856 Postimuseo.
Sivulle on kiinnitetty kolme erillistä viiden kopeekan postileimaa vuosilta 1856-1857. Sivulta löytyy myös muut tiedot leimoista.
Sivulle on kiinnitetty yksi viiden kopeekan erillinen postileima sekä lähetetty kirjekuori, jossa on viiden kopeekan leimapari. Kaikki vuosilta 1856-1857. Sivulta löytyy myös muut tiedot leimasta ja kuoresta.
Sivulle on kiinnitetty kaksi erillistä viiden kopeekan postileimaa sekä lähetetty kirjekuori, jossa on viiden kopeekan leimapari. Kaikki vuosilta 1856-1857. Sivulta löytyy myös muut tiedot leimasta ja kuoresta.
Sivulle on kiinnitetty yksi viiden kopeekan erillinen postileima sekä lähetetty kirjekuori, jossa on viiden kopeekan leimoja kaksi kappaletta. Kaikki vuosilta 1856-1857. Sivulta löytyy myös muut tiedot leimasta ja kuoresta.
Sivulle on kiinnitetty yksi viiden kopeekan erillinen postileima sekä lähetetty kirjekuori, jossa on viiden kopeekan leima. Kaikki vuosilta 1856-1857. Sivulta löytyy myös muut tiedot leimasta ja kuoresta.
Sivulle on kiinnitetty yksi viiden kopeekan leima vuosilta 1856-1857. Sivuilta löytyvät myös muut tiedot leimasta.
Sivulle on kiinnitetty neljän postileiman sarja viiden kopeekan leimoja sekä lähetetty kirjekuori, jossa on viiden kopeekan leimapari. Kaikki vuosilta 1858-1859. Sivulta löytyy myös muut tiedot leimoista ja kuoresta.
Sivulle on kiinnitetty kaksi viiden kopeekan postileiman parisarja, yksi erillinen viiden kopeekan leima sekä lähetetty kirjekuori, jossa on viiden kopeekan leima. Kaikki vuosilta 1858-1859. Sivulta löytyy myös muut tiedot leimoista ja kuoresta.
Sivulle on kiinnitetty neljä erillistä viiden kopeekan postileimaa vuosilta 1858-1859. Sivulta löytyy myös muut tiedot leimoista.
Sivulle on kiinnitetty yksi 10 kopeekan erillinen postileima sekä lähetetty kirjekuori, jossa on 10 kopeekan leima. Kaikki vuodelta 1856. Sivulta löytyy myös muut tiedot leimasta ja kuoresta.
Sivulle on kiinnitetty kolme 10 kopeekan erillistä postileimaa sekä lähetetty kirjekuori, jossa on 10 kopeekan leima. Kaikki vuodelta 1856. Sivulta löytyy myös muut tiedot leimoista ja kuoresta.
Sivulle on kiinnitetty kaksi lähetettyä kirjekuorta, joissa on 10 kopeekan leimat vuodelta1856. Sivuilta löytyvät myös muut tiedot kuorista.
Sivulle on kiinnitetty viisi erillistä 10 kopeekan postileimaa vuodelta 1856. Sivulta löytyy myös muut tiedot leimoista.
Sivulle on kiinnitetty kolme 10 kopeekan erillistä postileimaa sekä lähetetty kirjekuori, jossa on 10 kopeekan leima. Kaikki vuodelta 1856. Sivulta löytyy myös muut tiedot leimasta ja kuoresta.
Sivulle on kiinnitetty yksi 10 kopeekan postileiman parisarja, kaksi erillistä 10 kopeekan leimaa sekä lähetetty kirjekuori, jossa on 10 kopeekan leima. Kaikki vuodelta 1857. Sivulta löytyy myös muut tiedot leimoista ja kuoresta.
Sivulle on kiinnitetty yksi 10 kopeekan postileima sekä lähetetty kirjekuori, jossa on 10 kopeekan leima. Kaikki vuodelta 1858. Sivulta löytyy myös muut tiedot leimasta ja kuoresta.
Sivulle on kiinnitetty yksi erillinen 10 kopeekan postileima, kahden 10 kopeekan leiman sarja sekä lähetetty kirjekuori, jossa on 10 kopeekan leima. Kaikki vuodelta 1858. Sivulta löytyy myös muut tiedot leimoista ja kuoresta.
Sivulle on kiinnitetty yksi erillinen 10 kopeekan postileima sekä neljän 10 kopeekan leiman sarja. Kaikki vuodelta 1858. Sivulta löytyy myös muut tiedot leimoista ja kuoresta.
Sivulle on kiinnitetty viiden 10 kopeekan postileiman sarja sekä lähetetty kirjekuori, jossa on 10 kopeekan leima. Kaikki vuodelta 1858. Sivulta löytyy myös muut tiedot leimoista ja kuoresta.
Sivulle on kiinnitetty kirjekuoren osa, jossa on yhdeksän 10 kopeekan leimaa vuodelta 1858. Sivuilta löytyvät myös muut tiedot.
Sivulle on kiinnitetty kaksi erillistä 10 kopeekan postileimaa sekä lähetetty kirjekuori, jossa on 10 kopeekan leima. Kaikki vuodelta 1858. Sivulta löytyy myös muut tiedot leimoista ja kuoresta.
Sivulle on kiinnitetty kolme erillistä 10 kopeekan postileimaa sekä lähetetty kirjekuori, jossa on 10 kopeekan leima. Kaikki vuodelta 1858. Sivulta löytyy myös muut tiedot leimoista ja kuoresta.
Sivulle on kiinnitetty yksi 10 kopeekan postileima sekä lähetetty kirjekuori, jossa on 10 kopeekan leima. Kummatkin vuodelta 1859. Sivulta löytyy myös muut tiedot leimasta ja kuoresta.
Sivulle on kiinnitetty kaksi erillistä 10 kopeekan postileimaa sekä yksi kahden 10 kopeekan leiman pari vuodelta 1859. Sivulta löytyy myös muut tiedot leimoista.
Sivulle on kiinnitetty neljä erillistä 10 kopeekan postileimaa vuodelta 1856. Sivulta löytyy myös muut tiedot leimoista.
Sivulle on kiinnitetty kaksi erillistä ja kahden pari 10 kopeekan postileimaa sekä lähetetty kirjekuori, jossa on 10 kopeekan leima. Kaikki vuodelta 1856. Sivulta löytyy myös muut tiedot leimoista ja kuoresta.
Sivulle on kiinnitetty kolme erillistä 10 kopeekan postileimaa vuodelta 1857. Sivulta löytyy myös muut tiedot leimoista.
Sivulle on kiinnitetty viisi erillistä 10 kopeekan postileimaa sekä lähetetty kirjekuori, joissa on 10 kopeekan leima. Kaikki vuodelta 1858. Sivulta löytyy myös muut tiedot leimoista ja kuoresta.
Sivulle on kiinnitetty kaksi lähetettyä kirjekuorta, joissa on 10 kopeekan leimat 1858. Sivulta löytyy myös muut tiedot kuorista.
Sivulla on tekstinä Suomen suuriruhtinaskunta Malli 1856 Postimuseo.