Tampereen joululeima 2023 voittaja julkistettu

23.11.2023

Tampereen joululeimakilpailun 2023 voittaja on tamperelainen Janne Juutinen. Hän taituroi joululeimaan Tampereen raatihuoneen ja sen edessä olevan suihkulähteen lasikuvun alla. Jo perinteeksi muodostunut Tampereen joululeima valittiin kahdeksannen kerran.

Muusikko Janne Juutinen opiskelee päivätöiden ohessa Tredussa aikuisiltaopiskelijana kuvallisen ilmaisun perustutkintoa ja kuuli sitä kautta joululeimakilpailusta.

Tampereen joululeimakilpailu järjestetään yhteistyössä Aamulehden Moro-liitteen kanssa. Raatiin kuuluivat tänäkin vuonna filatelianharrastajat Juha Valtonen ja Kari Salonen, Tampere-seuran toiminnanjohtaja Hanna-Liisa Onnela, Mirka Ylä-Mattila Postimuseosta ja Jari Mylläri Moro-lehdestä.

Joululeima on oheisleima.

Lue Moro-lehden juttu leimasta ja voittajasta.

Leima lyödään joulupostiin kahdessa paikassa

• perjantaina 1.12. ja tiistaina 12.12. kello 14-18 museokeskus Vapriikissa
  • torstaina 7.12. ja perjantaina 8.12. kello 11-19 Tampereen joulutorilla

Postimuseo oli Vuoden joulutorikauppias vuonna 2021.